• Správa počítačových sítí
    Jsme profesionálové. Přidělíme vám vyškoleného IT konzultanta, který bude garantem našich služeb. S námi se zbavíte starostí s IT.
  • Virtualizace

    Snižte své náklady díky konsolidaci svého datového centra. Využívejte jenom tu část výkonu, kterou skutečně potřebujete a neplaťte za tu část, kterou nepotřebujete...

  • Outsourcing IT

    IT jako služba - přeneste starost o IT kompletně na nás. Zajistíme vše - od financování, HW, SW, až po servis. S outsourcingem IT vás nic nepřekvapí - zbavíte se jednorázových investic, což bude mít pozitivní vliv na vaše cash flow.

HelpDesk

Službou Helpdesk našim zákazníkům přinášíme zejména:

  • Garanci řešení požadavků v dohodnutém čase - reklamace a nastalé chyby budeme řešit okamžitě stejně jako vaše jiné prioritní požadavky
  • Přehled o požadavcích - všechny vaše požadavky jsou jednotně evidované v helpdeskové aplikaci
  • Řešení požadavků v režimu 24x7 - jsme schopni kdykoli zajistit práci specialistů a to s reakční dobou 2 hodiny
  • Optimální úroveň služby správa a podpora - přizpůsobíme úroveň správy a podpory vašim potřebám i rozpočtu

Zadávaní a evidence požadavků:

K dispozici jsou dva základní způsoby hlášení požadavků - telefonická hotline a internetová 

helpdesk

helpdesková aplikace. Internetová aplikace je v provozu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
Zákazník uvádí podrobné informace o požadavku včetně kategorie určující jeho naléhavost. Přes helpdeskovou aplikaci ho pak naši specialisté informují o průběhu řešení.

Díky jednotné evidenci má zákazník přehled o počtu nových, právě řešených nebo již uzavřených požadavků. To vše s možností dohledání historie.

Po nasazení této aplikace se u našich zákazníků výrazně urychlilo řešení požadavků a zvýšila celková spokojenost díky průhlednosti a prokazatelnosti. A spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.

There is no form with this name or may be the form is unpublished, Please check the form and the url and the form management.
toplist