• Správa počítačových sítí
    Jsme profesionálové. Přidělíme vám vyškoleného IT konzultanta, který bude garantem našich služeb. S námi se zbavíte starostí s IT.
  • Virtualizace

    Snižte své náklady díky konsolidaci svého datového centra. Využívejte jenom tu část výkonu, kterou skutečně potřebujete a neplaťte za tu část, kterou nepotřebujete...

  • Outsourcing IT

    IT jako služba - přeneste starost o IT kompletně na nás. Zajistíme vše - od financování, HW, SW, až po servis. S outsourcingem IT vás nic nepřekvapí - zbavíte se jednorázových investic, což bude mít pozitivní vliv na vaše cash flow.

Servisní smlouva

Se servisní smlouvou od Cheops s.r.o. získáte jistotu kvalitních služeb.

Servisní smlouva je vhodná především pro firmy, které nemají vlastní IT pracovníky. Firmy tedy využívají služeb konzultantů Cheops s.r.o. a najímají si nás na řešení konkrétních požadavků

Hlavní výhody servisní smlouvy:

  • Doba odezvy na požadavek již do 2 hodin 
  • Okamžitá telefonická podpora
  • Požadavky můžete zadávat a spravovat on-line. V aplikaci HELPDESK kdykoliv zjistíte, jaký je stav Vašich požadavků
  • Vzhledem ke kvalitě a odbornosti našich IT konzultantů nejlepší možné ceny

Jako bonus získáte:

  • 20 let zkušeností. Cheops působí v IT již od roku 1993Support
  • Kvalitní služby potvrzené certifikacemi ISO 9001:2000; ISO 14001:2004; ISO 27001:2005
  • Profesionální přístup. Spolupráce s nejnáročnějšími zákazníky, často trvající déle než 10 let, nás opravňuje k tvrzení, že naše služby a přístup k zákazníkům jsou na vysoké úrovni.
  • Investujeme do vzdělání - naši konzultanti se pravidelně účastní školení a testů. Jejich certifikáty můžete si prohlédnout. 

Přílohou servisní smlouvy je seznam činností, které vykonáváme a za které neseme odpovědnost. V případě zpoždění nebo selhání hradíme penále. 

Připravíme servisní smlouvu i pro Vás! Našimi zákazníky jsou globální společnosti se stovkami počítačů, ale i menší firmy s deseti počítači.

Případová studie servisní smlouvy - č.1

Zadání

Česká pobočka farmaceutického koncernu požadovala IT pracovníka pro podporu uživatelů a spolupráci s centrálním IT oddělením na dva dny v týdnu.

Řešení

Konzultant z firmy Cheops dochází do kanceláří zákazníka 2x týdně. Během této doby probírá problémy s uživateli, instaluje techniku dodanou podle podmínek globálního nákupního kontraktu, řeší projekty s IT oddělením v centrále zákazníka a jedná o požadavcích vedení firmy v Praze.
Celý týden je konzultant k dispozici uživatelům pro řešení jejich požadavků na telefonu.
Cheops garantuje dostupnost konzultanta na telefonu a pravidelné návštěvy u zákazníka. V případě dovolené nebo nemoci zastoupí primárního konzultanta jiný kolega, který je také seznámen s prostředím u zákazníka a tím je zajištěna zastupitelnost.

Případová studie servisní smlouvy - č.2

Zadání

Účetní firma s deseti zaměstnanci nemá vlastního správce. Vzhledem k typu činnosti a citlivosti zpracovávaných dat byl požadavek na extrémně rychlou dostupnost správce a jeho spolehlivost.

Řešení

Cheops nabídl Servisní smlouvu s garantovanou dobou odezvy na Urgentví servisní požadavky 2 hodiny. Kromě Servisní smlouvy jsme uzavřeli také Smlouvu o mlčenlivosti a ochraně dat. Obdobnou smlouvu mají uzavřenou i zaměstnanci Cheops. Konzultant Cheops navštěvuje pravidelně zákazníka, řeší problémy uživatelů a kontroluje správný chod IT. Případné mimořádné kontroly a požadavky se řeší vzdáleným přístupem nebo telefonickýcm hot-line. Cheops zajišťuje také kontrolu zálohování a archivaci dat. Jedenkrát ročne se prování DATA RECOVERY TEST, zkouška, zda jsou na zálohách data opravdu čitelná a kompletní.

There is no form with this name or may be the form is unpublished, Please check the form and the url and the form management.
toplist