• Správa počítačových sítí
    Jsme profesionálové. Přidělíme vám vyškoleného IT konzultanta, který bude garantem našich služeb. S námi se zbavíte starostí s IT.
  • Virtualizace

    Snižte své náklady díky konsolidaci svého datového centra. Využívejte jenom tu část výkonu, kterou skutečně potřebujete a neplaťte za tu část, kterou nepotřebujete...

  • Outsourcing IT

    IT jako služba - přeneste starost o IT kompletně na nás. Zajistíme vše - od financování, HW, SW, až po servis. S outsourcingem IT vás nic nepřekvapí - zbavíte se jednorázových investic, což bude mít pozitivní vliv na vaše cash flow.

Internetový marketing

Internetový marketing představuje efektivní nástroj pro získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících.

Obory internetového marketingu, kterými se zabýváme:

  • PPC kampaně (Seznam Sklik, Google AdWords)
  • Remarketing
  • Reklama na sociálních sítích
  • Emailový marketing

PPC kampaně (Seznam Sklik, Google AdWords)

PPC kampaň umožňuje zvýšení návštěvnosti Vašich stránek a s tím související zvýšení objednávek / poptávek po službách, či zvýšení povědomí o Vaší firmě.

PPC kampaň je způsob reklamy, v rámci kterého platíte za proklik na odkaz reklamního inzerátu a návštěvníka přivedeného na vaše webové stránky.

Díky možnosti přesného cílení reklam přivedete na své webové stránky pouze uživatele, kteří mají o službu / produkt zájem.

Remarketing

Remarketing je efektivní nástroj k oslovení uživatelů, kteří již navštívili vaše webové stránky. Takovému návštěvníkovi se pak zobrazují bannery či textové reklamy a připomínají mu nabídku z vašich webových stránek.

Reklama na sociálních sítích

Reklama na sociálních sítích je forma internetové reklamy, kde jsou využívány sociální sítě pro marketingové účely. Výhody reklamy na sociálních sítích je možnost zasáhnout velké množství uživatelů, kteří by mohli být potenciálními zákazníky.

Výhodou reklamy na sociálních sítích je poměrně přesné cílení, prostřednictvím sociálních sítí totiž o sobě uživatelé zveřejňují velké množství informací (věk, pohlaví, zájmy, apod.), tyto údaje umožňují tvořit specifické skupiny.

Reklama na sociálních sítích však není vhodná pro všechny společnosti. Jedná se převážně o společnosti ze segmentu B2B, u nichž se reklama míjí účinkem.

B2B segment = Zkratka B2B pochází z anglického termínu Business to Business (obchodník → obchodník), koncept B2B se tedy týká obchodních vztahů a vzájemné komunikace mezi dvěma společnostmi.
http://cs.wikipedia.org/wiki/B2B

Emailový marketing

Emailový marketing je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres.

Pravidelným posíláním emailů se firma udržuje v povědomí jejich příjemců a buduje tak svou značku.

Cílem emailového marketingu je, aby adresát udělal akci (nakoupil, vyplnil formulář, přečetl článek, atd.). Email však také umožňuje získat podněty, náměty, připomínky nebo zákaznické reakce.

Výsledkem je tedy vyšší návštěvnost, více objednávek / poptávek a vyšší zisk.

Poptávka internetového marketingu

Máte zájem o naše služby? Požadujete více informací? Rádi byste si nechali vytvořit nabídku? Prosíme o vyplnění a odeslání následujících údajů:

 
toplist