Správa sítí a serverů
U našich klientů spravujeme přes 50 serverových řešení. Nabízíme správu včetně monitoringu, zálohování a zabezpečení. Pracujeme s lokálními, cloudovými i hybridními řešeními.
Správa stanic a periferií
Samozřejmostí je také správa koncových stanic se všemi druhy operačních systémů.
Uživatelská podpora
V případě uživatelských problémů je k dispozici náš dispečink, který dokáže vyřešit 80 % požadavků ihned.
Konzultační služby
Nabízíme odborné konzultační služby v libovolné oblasti firemních IT technologií.
Správa cloudových služeb
Pomůžeme vám s výběrem vhodného cloudového řešení a zajistíme jeho správu včetně podpory uživatelů.
Projektové práce
Máme bohaté zkušenosti s plánováním a řízením IT projektů až po finální vyhodnocení a dokumentaci.
Ceník
Outsourcing IT služeb
Máte své IT oddělení a současně existuje potřeba specialisty, který u Vás není?- Podpora interního IT
- Zástup interního IT (dovolená, nemoc)
- Podpora v projektech
- Správa serverové a síťové infrastruktury
- Implementace nejnovějších technologií
- Bezpečnostní audit
Komplexní IT správa
Jste menší nebo střední firma bez vlastního IT oddělení?- Správa celé IT infrastruktury
- Vzdálená i lokální podpora uživatelů
- Konzultace a nákup HW, SW
- Doporučení na rozvoj IT
- Řízení projektů
- Bezpečnost IT prostředí
- Vedení dokumentace
Lokální IT podpora
Jste české zastoupení nadnárodní korporace a hledáte lokální IT support?- Zajištění lokálních IT služeb pro české zastoupení
- Lokální podpora centrálnímu IT
- Kooperace se zahraničním IT
- Lokální podpora uživatelů
- Jazyková vybavenost
Nenašli jste co jste hledali? Kontaktujte nás a společně pro vás najdeme nejvhodnější řešení.
Jak se o vás postaráme
Jsme tým IT konzultantů, správců sítě a IT obchodníků. Jsme vaše nejlepší oddělení.Rychlost
Naši dispečeři reagují IHNED na každý přijatý požadavek. Telefonát od uživatele, hlášení serveru, automatická zprávu z monitoringu, všechny požadavky řeší dispečink ihned po nahlášení. Náš dispečink nezná dovolenou ani neschopenku a nechodí na oběd. Je tu stále pro vaši podporu.
Helpdesk
Všechny požadavky evidujeme v HELPDESKU, hlídáme termíny SLA a informujeme zákazníky o průběhu řešení. Do HELPDESKU má pro zapsání požadavku nebo pro kontrolu naší práce přístup i zákazník.
Zodpovědnost
Pracujeme zodpovědně. Dodržujeme termíny a plníme SLA. Informace ke správě sítě jako jsou hesla, licence a další citlivá data máme uložené v zašifrované podobě a evidujeme jejich použití.
Monitoring
Pro monitorování infrastruktury vám zapůjčíme mikropočítač. Tak můžeme sledovat neomezené množství serverů, služeb a aplikací. Snažíme se předcházet problémům v infrastruktuře, varovná hlášení řeší náš dispečer ihned.
Reportování
Vedeme podrobnou evidenci našich činností a měsíčně reportujeme. Máte proto dokonalý přehled o naší práci a nákladech na správu.
Dokumentace
Pro vaši IT infrastrukturu máme podrobnou dokumentaci a evidujeme změny. Tím je zajištěna zastupitelnost a bezchybná podpora.