Správa sítí

Správa sítí a serverů

U našich klientů spravujeme přes 50 serverových řešení. Nabízíme správu včetně monitoringu, zálohování a zabezpečení. Pracujeme s lokálními, cloudovými i hybridními řešeními.

Správa stanic a periferií

Samozřejmostí je také správa koncových stanic se všemi druhy operačních systémů.

Uživatelská podpora

V případě uživatelských problémů je k dispozici náš dispečink, který dokáže vyřešit 80 % požadavků ihned.

Konzultační služby

Nabízíme odborné konzultační služby v libovolné oblasti firemních IT technologií.

Správa cloudových služeb

Pomůžeme vám s výběrem vhodného cloudového řešení a zajistíme jeho správu včetně podpory uživatelů.

Projektové práce

Máme bohaté zkušenosti s plánováním a řízením IT projektů až po finální vyhodnocení a dokumentaci.

Ceník

Outsourcing IT služeb

Máte své IT oddělení a současně existuje potřeba specialisty, který u Vás není?
  • Podpora interního IT
  • Zástup interního IT (dovolená, nemoc)
  • Podpora v projektech
  • Správa serverové a síťové infrastruktury
  • Implementace nejnovějších technologií
  • Bezpečnostní audit
od 4 500 Kč měsíčně

Komplexní IT správa

Jste menší nebo střední firma bez vlastního IT oddělení?
  • Správa celé IT infrastruktury
  • Vzdálená i lokální podpora uživatelů
  • Konzultace a nákup HW, SW
  • Doporučení na rozvoj IT
  • Řízení projektů
  • Bezpečnost IT prostředí
  • Vedení dokumentace
od 7 500 Kč měsíčně

Lokální IT podpora

Jste české zastoupení nadnárodní korporace a hledáte lokální IT support?
  • Zajištění lokálních IT služeb pro české zastoupení
  • Lokální podpora centrálnímu IT
  • Kooperace se zahraničním IT
  • Lokální podpora uživatelů
  • Jazyková vybavenost
kontaktujte nás pro cenovou nabídku

Nenašli jste co jste hledali? Kontaktujte nás a společně pro vás najdeme nejvhodnější řešení.

Jak se o vás postaráme

Jsme tým IT konzultantů, správců sítě a IT obchodníků. Jsme vaše nejlepší oddělení.

Rychlost

Naši dispečeři reagují IHNED na každý přijatý požadavek. Telefonát od uživatele, hlášení serveru, automatická zprávu z monitoringu, všechny požadavky řeší dispečink ihned po nahlášení. Náš dispečink nezná dovolenou ani neschopenku a nechodí na oběd. Je tu stále pro vaši podporu.

Helpdesk

Všechny požadavky evidujeme v HELPDESKU, hlídáme termíny SLA a informujeme zákazníky o průběhu řešení. Do HELPDESKU má pro zapsání požadavku nebo pro kontrolu naší práce přístup i zákazník.

Zodpovědnost

Pracujeme zodpovědně. Dodržujeme termíny a plníme SLA. Informace ke správě sítě jako jsou hesla, licence a další citlivá data máme uložené v zašifrované podobě a evidujeme jejich použití.

Monitoring

Pro monitorování infrastruktury vám zapůjčíme mikropočítač. Tak můžeme sledovat neomezené množství serverů, služeb a aplikací. Snažíme se předcházet problémům v infrastruktuře, varovná hlášení řeší náš dispečer ihned.

Reportování

Vedeme podrobnou evidenci našich činností a měsíčně reportujeme. Máte proto dokonalý přehled o naší práci a nákladech na správu.

Dokumentace

Pro vaši IT infrastrukturu máme podrobnou dokumentaci a evidujeme změny. Tím je zajištěna zastupitelnost a bezchybná podpora.

Úvodní strana » Služby » Správa sítí

Tip: Pokud se Vám úkol zdá těžký, klikněte na tlačítko Jiný úkol

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Pole označená * jsou povinná.